"With you", lika bra nu?

Egentligen pallar jag inte ens lägga energi på det...men.....För mig är det stora frågetecknet just nu Chris Brown. Vad hände? Rihanna misshandlad? Jag kan inte påstå att han var den första jag tänkte på som skulle slå sin flickvän. Krossad näsa, blåmärken, stryptag? Är det verkligen sant? Ska man tro på allt media spottar ut?  För hur mycket är egentligen sant? Jag väntar med spänning på den kommande dommen. 9 år i finkan för Chris Brown? Ja, det kan faktiskt bli så, och om du frågar mig så är det helrätt. Har han gjort det som påstås så ska han inte vara på något annat ställe än just där. Nej, with you är inte lika gullig längre....
Ni fattar säkert vems sida jag är på. Team Rihanna? Yes box!

Dagen annars har varit superskön. Pulkaåkning med lillasyster, semle-bakning hos Farmor och fördelsedagskalas för min käre far som fyller år idag. Mysigare får man leta efter<3  Bilder kommer imorgon...så länge får ni hålla till godo med den snyggaste looken just nu....Balmain....mumma...



Kommentarer
Postat av: Karolina Lindeborg

Grymma kläder, såg du skorna Balmain hade till på visningen?

2009-02-12 @ 23:15:42
Postat av: lisa

mmmm, ge mig, skiiiit snygga kläder ju :)

2009-02-13 @ 14:14:20
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0