Tonårslillebror? Japp....



Bara för att min lillebror är världens mest hormon-rubbade tonåring just nu.
Var jag verkligen så lättirriterad och lam när jag var 13 bast? När man väl anstränger sig och ställer en gullig liten fråga..vad tror ni man får som svar? "åååååå......du är så tröööög, åhhhh, stiiick!!" och sen en dörr, poff, rätt i ansiktet. Jaha, och så har man för sjuttioelfte gången blivit dissad av sin bror för ett dataspel. World of Worcraft, eller wow, som man tydligen ska säga.

Tänk om min lillebror kunde lägga ner lite mer energi på vad jag ska ha på mig, om min nya mascara förlänger fransarna, om jag verkligen ska beställa den toppen från hm och vem Nate dejtar i Gossip Girl......fast vill jag verkligen det?
Svaret är enkelt och det är nej.
Han ska bara vara precis så hormonsrubbad som en vanlig grabb är när han är 13, för det är då han är som bäst (eller bäst och bäst, han va ganska gullig när han låg tyst i vagnen också för den delen, skämt åsido)

Så många pussar och kramar till alla tonårsbröder, livet blir snart liiiite lättare, liite.
Vi älskar er!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh vilka snyggingar! Eller nej förlåt, jag menar vilka helgrymma gangsters wzuuuuup! :)



2009-02-10 @ 21:11:22
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Cajsa :)

Haha Lina ;)

Småsyskon blir sådana, han har nog vart med när du har haft dina dagar!<3

Han kommer nog diskuttera det om sisådär 3 år! :D

Du får ta hjälp av dina vänner med klädesvalen men jag tycker du lyckas bra för den var svinsnygg den klänningen!

Pusspuss misss u

2009-02-10 @ 21:26:48
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: Hanna hult

haha det e ju som min lillebror... fst han är ju 10.... XD

2009-02-11 @ 08:14:11
Postat av: Therese

Hahaha! KUL!! Så var han inte i somras iallafall, men tiderna förändras! ;)

Superkul att träffa dig Lina <3

2009-02-11 @ 08:39:43
Postat av: Anonym

Världen bästa ungar!

2009-02-12 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0