Buenas Noches Suecia!



Detta är min kvällsläsning nu för tiden. Handbok från skolan i Madrid. Alltså allt jag får och inte får göra den kommande hösten. Mest saker jag inte får göra som att komma hem senare än 2, vara berusad på skoltid, inte komma hem drogpåverkad till värdfamiljen, inte duscha efter klockan 22 osv. Läskigt? Inte alls...

Men checklistan måste jag ändå säga är det mest underhållande.
Ex. på vad jag SKA ta med mig: Varm pyjamas, tofflor, tandborste, väckarklocka. Hmm?
Ex. på vad jag ska ta med mig OM JAG VILL: Paraply, adressbok....inga kommentarer.
Ex. på vad jag INTE ska ta med mig: Husdjur. Om jag känner mig totalt idiotförklarad? Inte alls. 

Imorgon är det FRIDAY! På to do listan står: skola, core med Jósef, tacoskväll med girlsen i tylösand.
Strååålande!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, dem tror vi är såna "pappas flickor" och "pappa betalar blondiner" och att vi inte fattar såna här självklarheter. Usch vi ska allt visa dem när vi kommer dit att vi är ruskigt smarta :D

2009-02-28 @ 22:05:36
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: carro

är det bara ja som längtar ihjäl mig eller! fyfan vad kul de ska bli :D

2009-03-01 @ 09:55:53
URL: http://carrolilja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0