Nu är jag med igen!



Jag måste börja säga att jag har det sååååå jobbigt. Sol, värme, god mat...ja du vet. Nope, helt underbart!
Eftersom jag har varit varje dag i receptionen hos den trevliga lilla gubben och tjatat efter koden till det trådlösa så är vi numera bästisar. Jag vet allt om hans familj, dagsvanor och uppväxt. haha.

En fråga bara. Är det normalt om Elvira 7 bast frågar mig om Laila Bagge har sillisar? Haha! VET MAN VAD SILLIKON ÄR NÄR MAN ÄR 7??!!

nu ska jag käka frukost och sedan är det playan, uppdaterar senare!
Ciao Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pommesfritt farsan

Klart en sjuåring vet att silikon används för att täta fönster, det vet väl alla? När man slänger ett öga ut genom fönstret och ser lövfria träd och en grå, grå himmel blir man ofantligt avundsjuk på er sandstrand och bara vill ligga o lapa Pina Colada och försvinna in i en spännande bok.

Och nej, Laila har inte sillisar berättar hon i Expressn, skönt när tidningarna skriver om viktiga saker

2009-02-16 @ 11:59:41
Postat av: Josefin

åh vad jag är avundsjuk på dig! ge mig lite sol med tack :)



BTW, jag har hittat en skitcool sak, man får typ 1000 besökare på sin blogg, it's the start of our career, fattr du :D bli medlem här så får man bloggläsare helt gratis :) skitbra!! saknar dig godingen!



http://www.viraltrafik.se/?frokenbengtsson

2009-02-16 @ 12:30:04
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Marina

Marina är inte alls avundsjuk ;)

2009-02-16 @ 12:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0