Lina = TÖNT med stort T...

                                                                         
Jag veeeeet. Ni behöver inte säga något.

Jag lovade att aldrig lägga ut en bild med mig och "Dagens Outfit". Jag tyckte att de va så töntigt (med undantag för min käre vän Lisa som har klass nog att ha en "Dagens" varje dag, nej mamma inte Dagens som drink dagens utan dagens kläder). Men vad gör jag inte idag då? Lägger ut värsta bilden på mig när jag står och smilar upp mig för ingen...typ. Kalla mig töntig men idag gör jag faktiskt det. Som en liten present till Vickan och Daniel som har bestämt sig för att gifta sig, finally! Så, grattis sessan och Daniel. Här kommer en liten bild på Lina iklädd reafynd från See by Chloé.

Och till er andra, Ät en semla!

Tack för idag, det gjorde ni bra, töntigt är bra!

Kommentarer
Postat av: tessan

Vilka snygga tapeter du har skaffat dig!! Måste ju få se ditt rum & dig snart!!!

2009-02-24 @ 17:12:18
Postat av: lisa

men det ä bra lina . :) du kör min stil där:P och jag lovar dig du är inte töntig! du är ju skitsnygg, fortsätt såhär tycker jaag :D

2009-02-24 @ 18:35:21
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0