I-LOVE-STRAWBERRIES.



Dessa låg jag och Elvisen och snaskade på vid poolen idag. Inte helt fel. Verkligen inte fel när man har fått mms hemmifrån om att det är snö...suck.

Jag behöver förresten hjälp med att snygga till min blogg, NÅGON?!. Tiden är inne....haha....nej men helt seriöst så ska jag bli bättre på att blogga när jag kommer hem....på typ Måndag ska den börja bli bra igen. Fast har man semester så har man. Och på frågan om jag har pluggat så kan jag bara säga att det kan ni fethaja att jag INTE har gjort. (svaret var riktat till mina oooootroliga pluggisar till vänner)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag har pluggat mucho mucho :D

every day yao!

...

2009-02-20 @ 11:28:08
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Plugghäst pfft!

Jag kan hjälpa dig med en design om du vill fisen. Vi ses snart!

2009-02-20 @ 19:10:48
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0