Dagens inköp + Lycka.


Efter en mulen dag (suck) så tycker jag faktiskt att jag var värd lite shopping. Btw var jag ute och sprang på morgonen så extra värd lite kläder var jag nog allt. Lila toppen och jeansen kommer från en superbutik jag precis upptäckt i Spanien, Bershka. Jeansshortsen (visst är dom assnygga?) och blusen (den ser lite sladdrig ut på bilden, men är skir, tunn och djup i ryggen) kommer från allas älskling Zara. Blusen va på rea med så då kan man ju nästan säga att jag har tjänat pengar idag och det är ju aldrig fel.

Det som dock inte är bra är att jag nu insett hur mycket pengar jag kommer lägga ner på kläder när vi flyttar till Madrid. Haha, Madrids Zarabutiker kommer höja sina försäljningssiffror med 100% när vi 8 brudar kommer springa där var och varannan dag. Opppss!

Lycka är att Beyond Retro snart öppnar i Göteborg. Jaaaa!
Nu ska jag lägga mig och läsa + be till högre makter att det blir soligt imon igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga jeans du!!

2009-02-18 @ 20:54:20
Postat av: emmy

åh jag älskar Bershka, finns i london! handlade en del där :)

2009-02-19 @ 00:18:21
URL: http://altemyra.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Its looking good girl! :)

KRAM!

2009-02-19 @ 11:13:25
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: josefin

fy bubblan vad snygga du :O

om inte en ökning med 150 % (a)

2009-02-20 @ 11:22:02
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0